03 september, 2012

Lad os tage hele superhelterækken

Jeg er ved at falde lidt af på den herinde. Mest pga. at gymnasie, lektier, venner og andre underholdende aktiviteter tager meget af min tid. Selv på vej forbi min Blockbuster kigger jeg væk, da jeg ved, at en kæmpe bunke lektier og afleveringer ligger derhjemme og venter. Men jeg må prøve at motivere, og tvinge, mig selv lidt nu. Nu skal der ses nogle film.

Jeg har lige set den nye Avengers film og var vild med den! Men så tænkte jeg "Hvad med filmene før filmen?" - Så nu vil jeg se, og anmelde, Captain America: The First Avenger, Thor og gense Iron Man 1 og Iron Man 2. Dette vil lede op til en anmeldelse af den nye Avengers film - set med helt nye øjne, da jeg på det tidspunkt vil kende mændene bag maskerne.
Jeg starter med Captain America her til aften. Nu må vi se, om der når at komme en anmeldelse i aften - men jeg vil bestræbe mig efter det!

Lad superheltekavalkaden begynde!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar